Afgelopen dagen - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Ricardo Dirks - WaarBenJij.nu Afgelopen dagen - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Ricardo Dirks - WaarBenJij.nu

Afgelopen dagen

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

14 September 2012 | Cyprus, Limasol

Hier weer een berichtje uit Cyprus.

Het is mij helaas niet gelukt om wat vaker een verhaal te schrijven.
Alles hier gaat nog steeds zijn gangetje.
We hebben leuke partijen gelopen; van bruiloften van 1500 pax tot galadiners van ministers van het Europees Parlement.
Het weer is hier nog steeds lekker, zo rond de 35 graden, maar 's avonds koelt het al snel af naar de 25 graden. Die tien graden verschil merk je dan wel.

Deze week ook afscheid genomen van een paar collega's die weer vertrokken zijn naar Nederland, of ander land Echt wel een leuke tijd gehad met hun. We gaan in Nederland ook zeker weer afspreken.

Helaas wat minder goed nieuws gekregen vanuit Nederland! Heb er heel erg over getwijfeld om terug te gaan naar Nederland. Volgende week komt onze stagebegeleider en dan gaan we praten over de consequenties als ik eventueel eerder weg zou willen. Voorlopig blijf ik hier dus nog wel even.

Ik ga nu, nogmaals, proberen om meer verhalen hier op te plaatsen.
Mijn Facebook houd ik wel up-to-date, dus daar kan je me ook op toevoegen.

Laat jullie snel weer wat horen.

Groetjes uit Cyprus!