Weer een week verder - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Ricardo Dirks - WaarBenJij.nu Weer een week verder - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Ricardo Dirks - WaarBenJij.nu

Weer een week verder

Door: Ricardo Dirks

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

23 September 2012 | Cyprus, Limasol

23 september! Weer een weekje verder na afgelopen verslag.

We hebben een aardige drukke tijd gehad in het hotel en we hebben dus de nodige uurtjes wel weer gemaakt.
Deze week eigenlijk de meeste splitdiensten gedraaid.
Betekend dat ik deze week zowel ontbijt, als lunch en diner heb gewerkt.
Je merkt wel, hoe langer je hier bent, hoe meer ze je dingen toevertrouwen en hoe makkelijker alles op een gegeven moment gaat.
's Avonds tijdens het diner kunnen wij nu ook orders opnemen en het contact tussen de gasten gaat ook steeds beter.
Er zitten op het moment veel Russische mensen. Maar ook de Engelse en de Duitse ontkomen er niet aan.

Komende tijd gaan we veel bruiloften tegemoet en de drukte in het hotel neemt ook af in oktober.
Het werken hier is nu ook wat makkelijker nu je alles een beetje weet te vinden en je weet hoe je met sommige mensen moet werken.

Met mij gaat het hier opzich wel goed.
Ik heb mede door dat slechte nieuws vanaf het thuisfront toch nog wel de neiging om naar huis te willen.
Ik heb gisteren een gesprek gehad met mijn stagebegeleider.
Hij vertelde mij, dat als ik hier iets regel voor in Nederland, voor ik wegga, dat ik dan zonder erge consequenties terug kan naar Nederland.
Ik heb hier ook een gesprek gehad met mijn supervisor en manager.
Hun gaan kijken of het misschien mogelijk is om dezelfde uren te maken in een kortere periode.
Dat ik dus wel mijn stage hier afrond, maar misschien een maand eerder terug kan.

Ik ben dit verslag aan het schrijven vanaf het strand waar het nog steeds 25 graden is, dus daar zal het niet aan liggen in ieder geval.. haha
Ik houd jullie allemaal op de hoogte.

Voor nu; groeten uit Cyprus en tot snel!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Limasol

Ricardo

Verslagen van mijn stage in Cyprus.

Actief sinds 05 Aug. 2012
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 8002

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 20 December 2012

Limassol, Cyprus.

Landen bezocht: