Tijd gaat hard! - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Ricardo Dirks - WaarBenJij.nu Tijd gaat hard! - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Ricardo Dirks - WaarBenJij.nu

Tijd gaat hard!

Door: Ricardo Dirks

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

30 September 2012 | Cyprus, Limasol

Weer zijn we een weekje verder, ik zit hier nu bijna ander halve maand.

Deze week is gelukkig heel snel gegaan. Heb elke dag gewerkt en ook wel vermaakt.
Weer partijen gehad van 100 tot 1200 man, dus we hebben ons zeker niet verveeld..

Er waren deze week toevallig ook Nederlanders van de OPTA.
Die waren hier voor een bijeenkomst met alle andere landen die meewerken tegen internet fraude e.d..
Waren leuke mensen waar we veel mee hebben gepraat en gelachen.

Maikel's vriendin, Anouk, is deze week ook aangekomen.
Maikel werkt van 07:00 uur tot meestal 16:00 uur, dus wij gaan vaak in onze split met haar naar het strand enzo.

Gelukkig ging het gesprek met de manager hier ook goed.
We zijn tot de compromis gekomen dat ik tot eind november hier blijf werken en zo dus een een maandje eerder thuis ben dan dat eerst de bedoeling was. Nog maar 60 daagjes te gaan dus :)
Wel blij mee, want dat betekend dat ik toch gewoon mijn stage hier goed kan afronden en toch al mijn certificaten gewoon kan halen.

Voor nu sluit ik het weer even af;
ik werk split vandaag, dus ik ga nu lekker naar het strand met Joey en Anouk!

Tot snel :)
Groetjes uit het warme Cyprus..
hahaha

Tags: werk, hotel, cyprus, stage

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Limasol

Ricardo

Verslagen van mijn stage in Cyprus.

Actief sinds 05 Aug. 2012
Verslag gelezen: 430
Totaal aantal bezoekers 7994

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 20 December 2012

Limassol, Cyprus.

Landen bezocht: