Laatste werkdag - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Ricardo Dirks - WaarBenJij.nu Laatste werkdag - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Ricardo Dirks - WaarBenJij.nu

Laatste werkdag

Door: Ricardo Dirks

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

27 November 2012 | Cyprus, Limasol

Vandaag mijn laatste werkdag gehad hier in het Amathus Beach Hotel in Cyprus, Limassol.

Ik kan zeggen dat ik terug kan kijken op een paar leuke en leerzame maanden hier in Cyprus.
Heb dingen geleerd over de horeca, maar ook qua mensenkennis ben ik vooruit gegaan.

Ik ga hier nu nog even een paar dagen rond kijken en op mijn gemakkie al mijn spullen inpakken en hopelijk nog wat van het eiland zien..
Zondag, 2 december om 13:20, land ik weer op Nederlandse bodem.

Tot zondag of tot snel!
xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Limasol

Ricardo

Verslagen van mijn stage in Cyprus.

Actief sinds 05 Aug. 2012
Verslag gelezen: 2001
Totaal aantal bezoekers 7991

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 20 December 2012

Limassol, Cyprus.

Landen bezocht: