Laatste avond - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Ricardo Dirks - WaarBenJij.nu Laatste avond - Reisverslag uit Brielle, Nederland van Ricardo Dirks - WaarBenJij.nu

Laatste avond

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

20 Augustus 2012 | Nederland, Brielle

Vanavond voorlopig de laatste avond in Nederland.
Al mijn spullen zijn bijna ingepakt en ben bijna klaar voor vertrek.

Morgen om 12 uur afgesproken en om 14:00 uur vliegt vlucht CY0559 naar Cyprus.
Ik begin woensdag gelijk met een trainingsdag, dus ben benieuwd wat mij allemaal te wachten staat.
Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden!

Nu nog vanuit Nederland: tot snel!!

  • 21 Augustus 2012 - 15:15

    Coby Slavenburg:

    S6 en geniet ook een beetje, ook van Wendy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Brielle

Ricardo

Verslagen van mijn stage in Cyprus.

Actief sinds 05 Aug. 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 8030

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 20 December 2012

Limassol, Cyprus.

Landen bezocht: