Week 2: - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Ricardo Dirks - WaarBenJij.nu Week 2: - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Ricardo Dirks - WaarBenJij.nu

Week 2:

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

01 September 2012 | Cyprus, Limasol

Maandag avond toen ik klaar was om 23:00 uur toch nog even weggeweest.
Werd eerst Guaba, dat is een gezellige 'lounge tent'. Waar je rustig wat kan gaan drinken.
Om een uurtje of drie door gegaan naar discotheek 'Basement'. Was een leuke avond, waar we ook de werkneemster van Trippers tegen kwamen.
Zij wilde ons thuis brengen na het stappen, dus waren met haar meegereden.
Onderweg naar huis vroeg ze of we geen zin hadden om met haar mee naar huis te gaan; ze woont in een groot huis, in de bergen en heeft daar ook een zwembad. Marley, Inge en ik zijn dus maar meegegaan naar haar huis.
Gezellig gezwommen en gepraat en daar geslapen. Toen ze ons thuis wilde brengen, hadden ze gedronken..
Ik vind het niks als mensen gedronken hebben, dus ik heb zelf terug gereden. Was wel wennen, omdat het stuur daar anders zit en ze links rijden ipv rechts. Maar iedereen veilig afgezet en daarna mezelf afgezet.
Was jammer genoeg pas om kwart over 12 's middags thuis. Moest om 3 uur weer werken.

Rest van de week splitdiensten gedraaid.
Donderdag was een 'private dinner' van 150 mensen.
Die mensen hielden een congres in het hotel hier en kwamen 's avonds met zijn alle eten. Gelukkig voor ons, zaten er een hoop Nederlanders tussen, dus was een makkie.

Gister conference/banqueting gestaan, alles klaar gezet voor een bruiloft.
Was wel gaaf om te zien. Bruiloft op de pier, met de zon en het water.
Later alles klaar gezet voor het buffet en de dansvloer e.d..
Zo zou ik ook wel willen trouwen.

's Avonds naar de dierentuin geweest, waar een groot wijnfestival gehouden werd. Was gezellig en leuk om een keer meegemaakt te hebben.

Vandaag lekker heel de dag vrij geweest. Lekker veel geslapen en nog naar het strand geweest.
Nu maar wachten tot Joey en Manon klaar zijn met werken en kijken wat deze avond nog brengt.

---

Over het werk valt niet heel veel te vertellen.
Eigenlijk is het elke dag een beetje het zelfde. Ik ga proberen jullie van alle leuke, minder leuke, grappige of stomme dingen op de hoogte te houden.

Tot het volgende verhaal!!

• 02 September 2012 - 20:00

Angelina:

Was weer een leuk verhaal Ricardo.
    Groetjes van An