dag 3 - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Ricardo Dirks - WaarBenJij.nu dag 3 - Reisverslag uit Limasol, Cyprus van Ricardo Dirks - WaarBenJij.nu

dag 3

Blijf op de hoogte en volg Ricardo

23 Augustus 2012 | Cyprus, Limasol

Even nog een update vanuit het warme Cyprus.

Nog even terug te komen op het vorige verhaal: het begon hier heel slecht. Ik had tijdens mijn aankomst de neiging om gelijk terug te komen.. De kamer was zo slecht en mijn gevoel was dat, als ze zo met stagiaires omgingen, dat het ook niet meer beter zou worden. Maar ze loste het op met een eetentje in het restaurant. Nu hebben we ondertussen vernomen dat dat een hele grote uitzondering is, dat ze stagiaires laten eten in t restaurant.
Dat zegt toch ook wel iets over hun, dat zij het ook erg vonden. Nu ze alles opgeruimd en gemaakt hebben. Vind ik t toch wel een goede kamer..

Verder;
Heb gister een gesprek gehad met personeelszaken, die ons verschillende dingen uit heeft gelegd en ons een beetje alle regels hebben verteld.
We moeten zelfs in een potje poepen en opsturen naar het ziekenhuis, om te kijken of we geen enge ziektes ofiets hebben...
Later hebben wij een training gehad van 6 uur, (gelukkig in een ruimte met airco!), over hoe alles een beetje werkt in het restaurant en over de menukaart e.d..
Vandaag lekker heel de dag op et strand gelegen !
Het is hier gevoelstemperatuur van 40•c. Vandaar dat we 5 uur lang in het water hebben moeten liggen!
Dat water is overigens ook nog 28•c, dus afkoelen valt ook wel mee..
We gaan nu terug naar het hotel om even wat te eten enzo.
Vanavond gaan Manon en ik en de rest even wat drinken. Joey moet weer werken tot 00:00, dus die komt later.
Ik heb morgen mijn eerste werkdag; heb een splitdienst, dus dat houd in: ik begin om 08:00 tot 12:00 en dan weer van 19:00 tot 00:00. Dus morgen weer lekker op t strand/in het water liggen.

Voor nu denk en hoop ik ook wel dat ik een hele leuk tijd gaat hebben hier. Ik merk dat er genoeg wifi punten zijn, maar ik kan ng niet beloven dat ik elke dag wat kan laten horen via Whatsapp. Ik probeer voor iedereen alles een beetje te doen via Facebook, Instagram en ik probeer mijn blog ook up to date te houden!

  • 23 Augustus 2012 - 21:47

    Karin:

    Hoop datbhet vanaf nu alleen maar beter gaat worden Ricardo !!! Werkse morgen !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cyprus, Limasol

Ricardo

Verslagen van mijn stage in Cyprus.

Actief sinds 05 Aug. 2012
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 8027

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2012 - 20 December 2012

Limassol, Cyprus.

Landen bezocht: